onsdag 29 juli 2009

Vadå kuppade?

I Aftonbladet står det att Lars-Åke "Babsan" Wilhelmsson kuppade cirka en miljon TV-tittare genom att han tappade klänningen i direktsändningen av allsång på Skansen.

Babsan själv säger att det var så kul att chocka folk genom att tappa klänningen under allsången nudistpolka, "det var ingen beredd på".

Eeeeh???

Själv vek jag kläder under sändningen av Allsång på Skansen och kan inte för allt i världen påstå att jag trodde att Babsan tappade någon klänning, i min TV så fick man se Babsan krångla sig ur klänningen som satt rätt tajt.

När jag läser att SVT:s kamermän fick order att enbart filma Babsan framifrån för att tittarna skulle slippa "fadäsen" måste jag ifrågasätta om projektledaren för Allsången tror att vi tittare inte har några studieskulder överhuvudtaget.

Inga kommentarer: