onsdag 22 juli 2009

Michaels kärleksbarn?

Det verkar hända sjukt lite i världen just nu (samtidigt ska man väl vara glad för det) för tidningarna innehåller mest Zlatan, svininfluensan och så givetvis alla rykten om Michael Jackson (OK, det är inga små nyheter).

Senast ut är Jacksons okända kärleksbarn och ingen är väl förvånad om det dyker upp ett antal sådana när någon kändis med stor spargris går bort.

Kärleksbarnet heter Omer Bhatti och är ifrån Norge, när jag läser nyheten på nätet reagerar jag mest över följande rad ” Bhattis familj i Oslo utesluter inte att Jackson är Omers pappa” frågan som dyker upp i mitt huvud när jag läser detta ” om man inte utesluter att Jackson var pappa hur många sexuella förbindelser hade då mamman vi denna tidpunkt?”

Omer Bhatti är både rappare och dansare när jag kikar på följande klipp så finns ju många av MJs spastiska likheter där men om det är bra eller inte kan jag inte bedöma.

1 kommentar:

Daniel sa...

Bäst att va tyst, huttrar jag om Michael å sina barns 10000 möjliga föräldrar