tisdag 28 juli 2009

Vad kan mina saker ha för värde?

Efter att ha läst nyheten om att Madonnas gamla flåsningar, stön och erotiska meddelanden på ex-pojkvännens telefonsvarare nu kan klubbas för närmare 300.000: - så har jag dragit ett varv i huset på jakt efter saker som kan auktioneras bort i framtiden.

Man vet ju aldrig jag kan ju bli kändis och då kan ju mina gamla saker få ett värde och efter att jag funderat så lutar det åt följande:

- Mina absolut äldsta kalsonger som jag har fjärtat sönder helt själv.
- En gammal tandborste från min reseneccesär.
- Ett par gamla lågskor som har utfört en massa häftiga moves på Stockholms olika dansgolv.

Nu funderar jag på vad dessa saker kan utgöra för värde om ex antal år.

2 kommentarer:

irmelinat sa...

tack för din cred om min layout, det värmde, eftersom det var den första & hittills enda.
Jag har börjat Tradera, eller rättare sagt i fantasin tjänar jag grova pengar på att sälja det jag inte använder.. Tyvärr får man inte sälja begagnade underkläder där, du får hitta nåt annat att sälja.

Dr_Svenne sa...

Haha Roligt inlägg:D. Ja tänk om några år så kanske dina saker är värda flera tusen, haha:D.