torsdag 23 juli 2009

Tack för sexreglerna!

Mitt bland alla nyheter om Zlatan och Gotlandsfärjor så såg jag en nyhet som stack med rubriken Detta ska du inte göra när det gäller sex med råd och tips från Dr Yvonne Fulbrigth som är sexexpert.

Vet inte om hon har doktorerat i sex och jag är ganska nyfiken om var denna utbildning finns, är ju inte så intresserad av att sätta mig i skolbänken men om det ingår praktik blir man ju lite nyfiken.

Jag bestämmer mig för att läsa hennes 12 sexregler som aldrig får brytas:

1, Försök ALDRIG nå någon speciell orgasmtyp, utom din egen typ.
2, Prata ALDRIG om tidigare sexuella relationer.
3, Låt ALDRIG sexet gå på rutin.

Jag kommer aldrig längre än till regel nummer nio och alla förstår nog varför:

9, Förlita dig ALDRIG helt på sextipsen du läser i tidningar.

Inga kommentarer: