måndag 14 april 2008

LyxBerras eftermiddag och kväll.

Efter jag inmundigat lunchen sittandes i min sköna kontorsstol från varuhuset IKEA så var det dags att inta eftermiddagen med stora steg.

13.00 Läste igenom en del spännande avtal.

14.00 Hade ett möte.

15.00 Kom några av pojkarna på kontoret förbi och sa att de skulle promenera ner till den lokala butiken och handla, jag fick frågan om jag önskade få något inhandlat. Man vill ju kosta på sig lite extra ibland så jag beställde en Ramlösa med skruvkork för man vill ju inte snåla.

15.15 Läste lite på Aftonbladet där jag faktiskt fick se en del exklusiva bilder på Backstreet Boys, kanske inte mina favoriter men är det exklusivt så vill man ju kika.

15.30 Ett nytt möte där vi diskuterade en del nyheter.

16.30 Begav mig iväg mot T-banan för att ta mig iväg till kvällens träningspass.

20.30 Något försenad till Stockholmsderbyt i fotboll där jag fått en bra plats även om jag inte håller på något av lagen som spelade så tackar man ju inte nej till en bra sittplats under tak där man kan sitta och titta när det regnar på dem som befann sig på ståplats. Till fotbollen inmundigade jag en läcker tallrik bestående av Korv från Falun på Husets Vis. Matchen drog ut på tiden för några på AIK: s ståplats tyckte att en av Hammarbys spelare såg fattig ut så de kastade in pengar till honom. När matchen var slut så bytte jag kanal till TV4 där jag han se några stackare som försökte bli stjärnor i USA.

Snart är det dags att krypa ner under täcket men jag är glad att få dela med mig lite av vad som händer i mitt lyxiga liv.

Lev väl …

2 kommentarer:

beerbelly sa...

Lyxigt och spännande :)
Surt att de ville skänka pengar från så långt håll. Man tycker att de borde insett att det kan vara farligt..
Ha en lyxig dag!

Frk Fleggman sa...

Hej, tack för titten o kommentaren på min blogg! Kul med nya bekantskaper i bloggosfären, särskilt sådana lyxputtar som du!