måndag 14 april 2008

Byter nog namn till LyxBerra!

Jag har börjat bli lite inspirerad av Blondinbella, Silikonstina och de andra sköna brudarna som toppar blogglistorna. För att tjäna lite mer pengar har jag funderat på att ändra inriktning på min blogg och berätta lite mer om mitt shoppande och mina dyra vanor, kanske jag ska tom ska döpa om min blogg till BimboBerra eller LyxBerra.

Så under den här veckan kommer jag att testa min nya inriktning för att se om det passar mig.

06.40 Vaknade när signalen på min nya Sony Ericsson ringde, jag behövde egentligen inte gå upp men jag gjorde det i alla fall eftersom att jag vet att många skulle sakna mig om jag låg kvar i sängen. Kände mig lite trött efter helgens alla VIP-tillställningar men jag tröstade mig med att jag hade varit ännu tröttare om jag gått på dem.

07.00 Klev in i duschen och smorde in mig i med Fenjal dubbeldusch, jag bara älskar att lyxa till det så jag stod länge i den varma duschen, funderade på att raka mig men efter att jag kikat i ett par glammiga magasin insåg jag att det är såååå inne med tredagars så jag hoppade över det.

07.30 Gled i min senaste outfit från Dressman, det verkar vara fantastisk kvalite för efter en tvätt så hade det släppt i sömmen på ett enda ställe, inte som min andra tröja jag inhandlade från Josefssons lyxiga katalog.

07.55 Tog en uppfriskande promenad till tunnelbanan, det är kanske inte direkt min still att färdas kommunalt men vill ju vara lite folklig ibland och det känns ju dessutom spännande.

08.30 Framme vid Hötorget där jag inhandlade en sandwich.

09.00 Kom in på kontoret och tog en lång kaffe och granskade min inbox, det var en massa viktiga mail och de flesta var på engelska, för att ni ska förstå så ska jag återge några.

Present unforrgettable night to your belloved one,imaagine yoursself as a Macho! – verkar vara någon som inte har förstått hur macho jag redan är.

Become a God in your lassie's bedroom with our new enhancement preparat! Get your Lovegun appreciated! – måste ha kommit fel jag har aldrig varit intresserad av vapen och filmen Lassie har jag inte sett på länge.

OUR DEAR WINNER,

ON BEHALF OF DAYZERS NEDERLAND ORGANIZATION IN COLLABORATION WITH OUR GOODWILL PROMOTERS, BE NOTIFIED; YOU HAVE WON THE SUM OF (ONE MILLION
EURO) FROM DAYZERS LOTTERY AND GAMING CORPORATION CONDUCTED 1ST OF APRIL, 2008. THE WINNING TICKET WAS SELECTED FROM A DATA BASE OF INTERNET E-MAIL USERS, FROM WHICH YOUR E-MAIL ADDRESS CAME OUT AS THE WINNING COUPON.

These are your winning informations:

TICKET NUMBER: DZNL 492 - 714 - 027 / 2006 LUCKY NUMBER: 09, 22, 36, 61, 63, 79, 84 REFRENCE NUMBER: NUWL / DZNL / 48326MST BATCH NUMBER: DTOW 1396 62U7A

WE THEREBY CONTACT YOU TO CLAIM YOUR WINNING AMOUNT QUICKLY AS THIS IS A MONTHLY LOTTERY. FAILURE TO CLAIM YOUR WIN WILL RESULT INTO THE REVERSION OF THE WINNING SUM TO OUR FOLLOWING MONTH LOTTERY. (CLAIMS DEADLINE, 19TH OF APRIL, 2008). PLEASE CONTACT OUR APPROVED CLAIM DEPARTMENT FOR YOUR REGION WITH YOUR WINNING INFORMATIONS.

Tydligen har jag dessutom vunnit en del pengar det enda de behöver är mina uppgifter så nu har jag skickat in dem.

10.00 Hade ett möte med ett av bolagen i huset.

11.00 Säljutbildning med säljkåren.

12.00 Lunch, en fantastisk räksallad från Östermalmshallen.

Exklusiv måndag förmiddag eller hur ….?

Inga kommentarer: