onsdag 2 september 2009

Jag ställer upp.


Så var det dags för Sveriges före detta starkaste man Magnus Samuelsson att ingå i showen Ladies Night. Övriga medlemmar i showen är Mikael Tornving, Martin Stenmark och Andreas Jonsson (ja han den där som visst hade en hit en gång), nu är det tydligen en massa stygga män eller pojkar som hånar Magnus för att han ska deltaga, även Andreas Jonsson har blivit ifrågasatt. Nu kan man ju spekulera i om det är avundsjuka eller om det är något annat.

Jag har svårt att tro att det är avundsjuka för vem skulle vilja att en massa brudar, kvinnor, damer, tjejer skulle skrika helt besinningslöst varje gång man äntrade en scen.

Grabbarna ska tydligen bjuda på en del lättklätt och det är nu jag inser att jag skulle platsa in för jag är övertygad om att en hel del kvinnor skulle vråla besinningslöst om jag plockade av mig kläderna på en scen.

Inga kommentarer: