onsdag 23 september 2009

Finns plastankan på riktigt?

Är det någon som driver med oss, visst fan har man hört talas om Kalle Anka och Paul Anka men vem fan e’ Anna Anka?

Skulle inte bli ett dugg förvånad om man snart får läsa i någon blaska att hon är påhittad för inte kan väl denna plastanka finnas på riktigt?

Tydligen finns det något program som heter Hollywoodfruar som går på TV3 där hon ska vara med, vad det handlar om vet jag inte men det ska jag givetvis ta reda på.

En sak är i alla fall säker och det är den att hon har full insikt i hur mitt liv är, hur det nu har gått till, då hon säger att svenska pappor är tragiska för visst känns livet lite tragiskt ibland.

En frågeställning som dyker upp i mitt huvud när jag läser om och ser plastankor som Anna är”suger de ut hjärnceller när de ska göra plats för silikon?”.


Nästa måndag är det jag som bänkar mig tillsammans med de övriga 13 procenten av Sveriges befolkning som kollade nu i måndags, för är det något jag älskar så är det lyteskomik och dessutom måste jag ta reda på om hon finns på riktigt.

Inga kommentarer: