fredag 16 november 2012

Ska jag bli rik eller???

Idag fick jag följande mail:

Hälsningar från George Daniels

Jag är George Daniels, en bankir och kreditsystemet programmerare (HSBC Bank).

Jag såg din e-postadress när du surfar via banken DTC skärmen på mitt kontor

igår så jag bestämde mig för att använda just denna chans att känna dig. jag tror

vi bör använda varje tillfälle att lära känna varandra bättre. Men jag kontaktar dig

av uppenbara skäl som ni kommer att förstå.

Jag skickar detta mail bara veta om denna e-postadress är OK,

svara mig tillbaka så att jag kommer att skicka mer information till dig.

Jag har en mycket viktig sak att diskutera med dig, jag ser fram emot ditt respons på

 
Ska bli spännande att få höra vad det är för viktiga saker vi ska diskutera.

Inga kommentarer: