måndag 12 november 2012

Fuck DN

 

Tredje helgen på raken när DN trillar ner i brevlådan både lördag och söndag utan att jag har beställt den. Vissa skulle säkert bli glada men om jag hade velat ha en morgontidning så hade jag beställt en, nu blir jag mest irriterad för jag vaknar till när den trillar ner på hallgolvet och dessutom måste jag nu bära ut den till pappersreturen. En stilla undran är ju om det är tidningsbudet som tagit ett eget initiativ eller om det är DN som tror att de ska skapa ett beroende, det sistnämnda stämmer ju faktiskt till en viss del för de har ju skapat ett beroende av att gå till pappersreturen.
Orkar inte sitta en telefonkö till DN så nästa helg ska jag nog sitta på vakt innanför brevlådan.

1 kommentar:

Anonym sa...

Här prenumererar jag på DN sedan länge. Men vad händer i min brevlåda, tro? Jo, var och varannan lördag lägger det sketna tidningsbudet i 3 (TRE) stycken SvD i lådan också!! Slå det om du kan! Jag brukar maila DN´s kundtjänst och de looovar att han inte ska göra om det! Jo, tjenare...
/Mia, 5000 meter ifrån snarare