söndag 27 juli 2008

Va f-n är problemet??????

Efter att inte ha skrivit på två månader så skrev jag igår en kortis om Europride och min inställning till homosexuella, min åsikt om homosexuella följer här:

För mig är homosexuella precis som vem som helst.

Då kommer det ett anonymt inlägg:
______________________________
Anonym sa...
Och vad är det för fel på homosexuella?
den 26 juli 2008 23:07
______________________________

Frågan jag ställer mig är:

Var någonstans i min text står det att jag har något mot homosexuella?
Jag skiter fullständigt i om folk är homosexuella, iranier, turkar, tjocka, smala eller tjocka turkiska homosexuella de enda som jag har något mot är folk som är otrevliga och dumma i huvudet.

För mig får folk se ut precis som de vill tom ha mustasch

Inga kommentarer: