lördag 26 juli 2008

Tillbaka

Har inte bloggat (heter det så?) på ett bra tag och det beror på en massa saker jag har rullat igång ett nytt företag, haft semester, inte haft lust men nu känner jag lite sug igen.

Den första saken som jag känner att jag måste kommentera var en artikel som jag läste i solen på en strand på Gotland och då trodde jag ett kort tag att jag fått solsting.
Någon (minns inte vem men troligtvis en politiker) har lagt ett förslag om att läkare ska få högre lön om det räddar ett liv på en patient??????????????????

Jag hoppas verkligen att alla läkare gör allt de kan för att rädda livet på sina patienter som behöver det men samtidigt fick jag en extra ide till förslaget. Om en patient dör så ska läkaren få löneavdrag eller om en patient blir sjukare efter att de varit hos en läkare borde de också få löneavdrag.


Europride är här och hela staden intas av tjejer och killar som firar att de älskar någon av det egna könet, kul för dom, själv anser jag att det blivit ett kommersiellt jippo, under en vecka är plötsligt alla mediekanaler och politiker den homosexuelles bästa vän. För mig är homosexuella precis som vem som helst året runt.

1 kommentar:

Anonym sa...

Och vad är det för fel på homosexuella?