tisdag 5 januari 2010

Gurkdjävlar och glittriga slipsar

Morgonen började med att jag såg på nyheterna på TV4 och efter det fick man ett riktigt shoppingtips från TV4s modereporter Siroun Forsberg som var ute och gav modetips på mellandagsrean. Siroun Forsbergs bästa tips var att inte handla en glittrig slips utan att istället köpa en enfärgad.

Vilken tur jag hade att jag tittade på TV4 annars hade jag bergis köpt en glittrig slips.

Min lunch skulle intas på gourmetkrogen Burger King på Odenplan, där beställde jag en Big King meny UTAN GURKA för att jag inte tål ättika men också för att sladdrig ljummen ättiksgurka är jävligt äckligt.

Min meny kommer in och på min Big King-förpackning är gurkan överstruken, nu kommer det en lite frågesport:

Tror ni att det var gurka i min Big King om jag beställt UTAN GURKA och om den var överstruken på förpackningen?

Givetvis var det gurka i ...

Planerade först att ställa till en scen men det enda jag gjorde var att droppa min bricka i kassan med en uppmaning om att det kan vara läge att ha lite koll i fortsättningen,

Inga kommentarer: