torsdag 16 juli 2009

Behöver ni medlemmar ring Igor Armas!

Vet inte om man ska skratta eller gråta när man läser om Hammarbyspelaren Igor Armas som gått med i Facebookgruppen ”Vi vill inte se vårt Hammarby IF i Prideparaden!” men själv påstår att han blivit lurad.

Jag lägger inga värderingar i om fotbollspelare ska gå med i Prideparaden eller inte det måste vara upp till var och en, men det lustiga är ändå Igors svar till Sportbladet

- Jag förstår inte svenska eller engelska, och när folk ber mig att gå med i grupper så gör jag det.

Måste man kunna svenska eller engelska för att tänka till om någon ber en om att gå med i en grupp?

Igor för att vara lite trevlig så har jag förslag på tre andra grupper som du kan gå med i, vad sägs om:

- Gruppen för oss som hatar Tomas Ledin
- Hata Glocalnet
- Vi som hatar Trädgårdstomtar

Inga kommentarer: